vrijdag 1 april 2011

Gehaakte sjaal van katoen

Het is alweer vrijdag. Even terugdenken, wat deed ik deze week zoal:

- de prikkertjes van de give away versturen. Ik hoop dat ze goed aankomen, laat het even weten dat vind ik leuk.
- kijken en luisteren naar een toneelvoorstelling (elkaar snel opvolgende toneelstukjes, sketches, muziek en dans met veel humor) van oudste dochter in Utrecht. Heel professioneel.
- me ergeren aan het feit dat ik niet op mijn weblog kon omdat we door de provider in quarantaine waren geplaatst, omdat er een virus op een van onze computers (niet de mijne hoor!) was aangetroffen. Ik dacht toen: wat erg dat ik niet een paar dagen zonder kan, ga toch gewoon lekker haken of zoiets.
- blij zijn omdat we vandaag gelukkig weer zijn aangesloten, hiep hoi.
- naar de dierenarts gegaan met poes Pepper. Zij heeft een plekje aan haar poot wat ze steeds open krabt. Nu loopt ze met een grote kap om haar kopje. Zielig en geen gezicht, maar voor haar eigen bestwil.
- me verheugen op het komende weekend.

Fijn weekend iedereen. Geniet ervan. Het schijnt heel mooi weer te worden.

Deze sjaal heb ik gehaakt van een bol katoen (Katia, Jamaica) waarvan de kleuren steeds veranderen. Leuk effect.
Bovenste/onderste foto is de goede kleur (deze is flets), maar dan kun je zien hoe hij om de nek zit.

1 opmerking:

  1. Hij is mooi geworden en wat een toeval, ik heb op het afhechten e.d. na mijn sjaal ook af, ook met een verloop van kleurtjes, maar dan heel anders. Ik heb er de hele winter over gedaan, steeds een heel klein stukje in de avond. Het is een echte dikke sjaal, meer voor de winter en nu is het lente en is hij klaar...

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen